woensdag 9 maart 2011

De wederopstanding van een blog.

Mijn blog nieuw leven inblazen, dat is makkelijker bedacht dan gezegd en makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik ga het proberen. Waarom? Omdat we een jaar verder zijn. Weer een jaar ouder, maar helaas niet wijzer. Die illusie heb ik niet. Waarom? Omdat ik weer een jaar meer schrijfervaring heb door mijn Minor Creatief en mijn werk voor Fashionchick en hier graag wat mee wil doen. Waarom? Omdat ik het heerlijk vind om mijn persoonlijke teksten de wereld in te knallen wat ik bij Fashionchick wel kan doen, maar waar je toch aan regels gebonden bent. Waarom? Om heerlijk te hopen dat ik ooit het onontdekte blogparel zal blijken te zijn. Waarom? Omdat Google Chrome ingebouwde spellingcorrector heeft en bloggen zonder domme spelfouten dan een stuk makkelijker gaat. Waarom? Omdat het heerlijk afleidt van een serieuze scriptie. Waarom? Gewoon omdat het leuk is.

Daarom dus.

Liefs
Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten