zondag 16 mei 2010

De meest verschrikkelijke make up ever!

Maybeline 24 hour foundation

Na zoveel positieve berichten op internet en Youtube koos ik voor maybeline 24 hour foundation. Wat een miskoop! 24 hour? No way. Dit spul is halverwegen de dag van mijn gezicht verdwenen. Behalve als ik hem af poeder, maar dan zit het er uit alsof ik 1 cm make up op mijn gezicht gesmeerd heb. Deze make up is sowieso heel dekend. Wat voor mij een te nep effect geeft. Verder heb ik nog een probleem. Ik knoei vaak met make up en deze make heeft ironisch wel heel veel hou vast op stoffen. Mijn vorige foundations kon ik met water water wel uit mijn kleren poetsen, maar dat is met deze niet het geval. Twee shirtjes waren na 4 keer wassen nog niet schoon. Tot dat ik bruut ging schroben wilde de vlek er echt niet uit.
Het enige voordeel aan de Maybeline 24 hour foundation is de SPF die er in zit. Die is vrij hoog en beschermt mijn huid goed. Al blijf ik toch wel balen dat je dan zo wit blijft. Ook biedt Maybeline een vrij brede kleurenreeks, wat in mijn geval heel fijn is.(Ik schijn een moeilijke kleur te hebben.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten