dinsdag 13 april 2010

Review: Buffy vs. Aqua Mirabilis.

De schoolmailtjes zijn de deur uit, school is even klaar, vriendlief is nog bezig op zijn stage en werken kan nog even wachten. Dat betekend tijd voor een blog. Deze keer gaan twee producten van Lush the battle aan. Buffy vs. Aqua Mirabilis.


Buffy. Ik ben misschien wat bevooroordeeld in deze strijd. Buffy is namelijk mijn grote Lush liefde. Deze scrub in vaste vorm is vrij heftig. Je moet tegen een stootje kunnen. De boters waar de scrub in verwerkt is laten een verzorgend laag je achter. Sommige mensen vinden dit laagje te vet. Als je je na spoelt met warm water spoel je de boters meer weg en voel je minder vet. Als je op het laatste moment van je doucheritueel Buffy gebruikt bewaar je wel dit beschermende en verzorgende laagje. Ik gebruik Buffy over mijn hele lijf. Het is zelfs mijn heilige graal voor het scheren van benen, bikinilijn en oksels. Geen ingegroeide haartjes en andere irritaties meer na het scheren van mijn gevoelige huid. Je moet wel van een aparte geur houden. Want Buffy heeft die natuur geur. Ik vind het heerlijk, maar de meningen zijn verdeeld. ;)
Prijs: €9,95 voor 90 gram
€15,95 voor 200 gram


Aqua Mirabilis. Ja, ik vrees dat dit al heel erg een gestreden strijd is. Ik heb Aqua Mirabilis nog maar 1 keer gebruikt en hij bevalt mij gewoon niet. Ik denk dat ik gestraft ben door mijn verraad tegen over Buffy door deze een keer te proberen. Voor mensen die de scrub in Buffy heerlijk vinden, maar het vettige laagje niet willen, is dit een oplossing. Deze bodybutter laat dat laagje namelijk niet achter. Als je hem opsmeert voelt hij wel vettig, maar zodra je hem afspoelt is dat vettige gevoel weg. De geur is notig, een beetje als pindakaas. Scheren kan zeker NIET met deze! Ik heb het geprobeerd en heb nu al de hele dag jeuk benen. Ik vind deze wel geschikter voor het scrubben van decolete ect. Daar is Buffy toch echt wat vettig voor. Voor mensen met een vette huid is Aqua Mirabilis geschikter dan Buffy.
Prijs: € 9,95 voor 100 gram

(Zoals je ziet is er van Buffy een grote versie die in verhouding veel voordeliger is. Iets om over na te denken!)

Voor mij is de winnaar toch echt Buffy. Laat me weten wie jou winnaar is!

Liefs
Mlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten